Tuesday, January 12, 2010

Primul succes din 2010: Ranulph Fiennes!



La sfarsitul anului trecut m-am hotarat sa-i trimit un email lui Sir Ranulph Fiennes, celebrul aventurier britanic, detinator al mai multor recorduri de anduranta, printre care traversarea, in premiera, pe jos, a Antarcticii. O alta isprava este cucerirea, de catre recordmanul Guinness, a Everestului. Asta dupa ce, in prealabil, finalizase un maraton de 7 zile pe 7 continente, la doar 4 luni dupa ce suferise un atac de cord si dupa ce ii fusese implantat un dublu bypass. Putini stiu ca Sir Ranulph a fost prima alegere pentru rolul lui James Bond in filmul omonim, pana un anume... Roger Moore i-a suflat rolul. Ce mai, o mare figura acest Sir Ranulph, si pe deasupra un gentleman foarte prompt, a carui poza cu autograf mi-a aterizat ieri in cutia postala, la doar 12 zile de la rugamintea pe care i-am transmis-o pe e-mail, prin intermediul site-ului fundatiei sale umanitare. Postez alaturat fotografia cu dedicatie si plicul. Thanks a lot, Sir Fiennes!

3 comments:

  1. canon îi mai fain ca olympus
    şi chiar decât nikon
    da' poza face toţi banii

    ReplyDelete
  2. Lucky, nu vezi aci esenţialul! Cum poţi să te legi de amănunte minore când în cauză este semnătura şi relaţia cu o persoană atât de specială cum este Sir Ranulph Fiennes? Nu realizezi că un asemenea autograf ar fi fost tot atât de special şi dacă lipsea "nu"-ul din Ranulph?

    ReplyDelete
  3. draga autograph

    nu ştiu daca mi-a placut mai mult
    articolul,comentariile sau comentatorii
    din cauza asta am bifat distractiv

    ReplyDelete