Thursday, June 2, 2011

Succes 2011: Rafał Blechacz, the sole recipient of all five first prizes at the 15th International Frederick Chopin Piano Competition

Rafał Blechacz (born June 30, 1985 Nakło n. Notecią, Poland) is a Polish classical pianist.
On October 21, 2005, he became the sole recipient of all five first prizes at the 15th International Frederick Chopin Piano Competition in Warsaw, taking First Prize and the polonaise, mazurka, sonata, and concerto prizes. According to ABC News, one of the judges, Professor Piotr Paleczny, said that Blechacz "so outclassed the remaining finalists that no second prize could actually be awarded." Another judge, the distinguished Irish pianist John O'Conor, said "He is one of the greatest artists I have had a chance to hear in my entire life," according to PBS. Blechacz was the first Pole to win the prize (given every five years) since 1975, when Krystian Zimerman won.

Blechacz completed his secondary education in the National Arthur Rubinstein Music School in Bydgoszcz and in May 2007 he graduated from the Feliks Nowowiejski Music Academy in Bydgoszcz with professor Katarzyna Popowa-Zydroń. He is also a winner of second prize at the Artur Rubinstein in Memoriam Piano Competition in Bydgoszcz (2002), 4th Hamamatsu International Piano Competition (2003), and a winner of the Grand Prix at the International Piano Competition in Morocco in 2004.

14 comments:

  1. Am vazut ca unii trimit la Show-uri TV/Concerte, iar acestia le raspund... Ai incercat vreodata ?

    ReplyDelete
  2. Da. Daca te uiti in arhiva blogului am publicat cateva zeci/sute de locatii din USA care transmit corespondenta fanilor catre vedeta preferata. De obicei eu contactez managementul salii de spectacole si intreb inainte cu o luna daca e sau nu cazul sa trimit. Desigur, depinde si de managementul artistului.

    ReplyDelete
  3. Este vorba de Alice Cooper, are un concert in Romania pe 14 iunie la Arenele Romane si nu pot ajunge. Crezi ca pot sa trimit ?

    ReplyDelete
  4. Cel mai bine e sa trimiti un email managerilor concertului si sa intrebi la ce adresa poti sa trimiti si daca pot sa te ajute. Adresa Arenelor:

    Arenele Romane
    Str. Cutitul de Argint, 26 (Parcul Carol), 040557 Bucuresti


    Spectacolul e organizat de Events. Datele de contact online le gasesti aici:
    http://events.ro/Contact.aspx?lang=ro

    Sunt curios ce-ti vor raspunde, scrie-mi te rog si mie aici indiferent de rezultat.

    ReplyDelete
  5. Tocmai le-am scris un email celor de la Events dupa ce am vazut raspunsul tau la prima intrebare. Astept un raspuns de la ei

    ReplyDelete
  6. Apropo, tu ai trimis vreodata in Romania ?

    ReplyDelete
  7. Da, pentru Nicolas Cage, AC/DC si Aerosmith, dintre cei mai cunoscuti

    ReplyDelete
  8. Am trimis ieri o poza, un plic timbrat si o scrisoare pentru concertul Scorpions, apoi am trimis un mail celor de la Zone Arena si mi-au raspuns : Din pacate nu suntem noi organizatorii concertului Scorpions si nu avem acces la formatie. Cand vom primi scrisoarea dvs. o vom da mai departe la organizatori.

    ReplyDelete
  9. Nu ti-au raspuns la mail cei de la Events referitor la Alice Cooper?

    ReplyDelete
  10. Bafta la Scorpions atunci. Eu o sa incerc sa obtin un autograf de la ei prin managementul din Deutschland, dupa ce vor termina turneul.

    ReplyDelete
  11. Gata, mi-au raspuns de la Alice Cooper : Te rog sa ma suni in ziua concertului, inainte de spectacol, o sa incercam sa rezolvam cumva
    :D
    Apropo, multumesc pentru sfaturi !

    ReplyDelete
  12. Super! Iti tin pumnii :) Cine ti-a raspuns, Andreea?

    ReplyDelete