Friday, April 23, 2010

Efectele erupţiei vulcanului Eyjafjallajökull asupra scoliozei dorsale a factorului poştal din cartierul Iosefin




Voi ce ati facut "de nor"? Nu-mi spuneti ca n-ati fost afectati deloc-deloc, ca nu va cred. Pana si pe saracii americani i-a torturat vulcanul Eyjafjallajökul (eyja (genitivul plural de la ey, care inseamna insula), fjalla (genitivul plural de la fjall, adica munti) si jökull (adica ghetar). Desi norul n-a ajuns in America, yankeii au fost dati, totusi, peste cap de... dificultatea de a pronunta numele muntelui care scuipa fum. Dar, oameni practici, au gasit solutia: l-au rebotezat urgent, codificat, ca-n armata: E-15. E de la initiala si 15 de la numarul literelor.

Daca cei mai multi europeni au scapat dupa ce le-a pus vulcanul un pic de cenusa in cap, unii au pierdut slujbe din pricina aeroporturilor inchise, iar columbofilii s-au ingrijorat pentru campionii lor cu pene.

Postasul meu s-a bucurat degeaba marti, miercuri si joi, zile in care nu mi-a adus nici o scrisoare. Trebuia sa i se inchine lui Eyjafjallajökul pentru asta, ca vulcanul n-a lasat avioanele sa zboare.

Dar a venit si ziua de azi, cand nefericitul a trebuit sa-i bage in tolba nu mai putin de 26 de plicuri doar pentru mine, intarziate in cine stie ce colturi al lumii (expresia asta trebuie sa fie foarte veche, in orice caz e de dinainte de a se fi descoperit ca pamantul e rotund) din pricina eruptiei. Cum in curand se anunta noi evenimente vulcanice, e foarte probabil ca Mr. Postman din cartierul Iosefin sa-si ia rapid un concediu medical, pentru a duce tratative de nebeligerantza cu scolioza sa dorsala mica si scumpa, intr-o statiune balneara cu reducere pentru pensionari.

...adevarul e ca nu mi-am inchipuit niciodata ca niste diafane emailuri trimise in cele doua Americi, Africa sau Australia se pot transforma, ca un bumerang, in perverse instrumente de tortura pentru scolioza incipienta a unui vecin de cartier. Da' nu-mi pare rau deloc: daca dl postas ar fi fost curios sa afle ce inseamna chestia aia scrisa cu litere mari si rosii -"DO NOT BEND" - pe plicurile care-mi ajung intacte pana in buza cutiei postale, pentru a fi indoite de omul-cu-tolba, nu mi-as fi pus mintea cu el. Asa, cu o eruptie de ajutor din partea amicului Eyjafjallajökull, i-am facut-o si eu. Un fleac, l-am indoit!


PS Cu posta de seara mi-au mai sosit doua plicuri cu autografe, din Belgia si USA. Unul dintre acestea este al excelentei jucatoare de tenis din Belgia Yanina Wickmayer. Pentru ca a fost obtinut prin intermediul sponsorului sau, o companie de lenjerie intima, fotografia o infatiseaza pe sportiva in.. sutien. Ceea ce, dupa parerea mea, n-o va impiedica pe Yanina sa devina numarul 1 mondial in tenis peste 3-4 ani...

Lista completa:

Lahna Turner
HR Horvitz, Nobel prize winner
Rod Stewart
Ben Stiller
Matthew Fox
Drew Barrymore
Benicio del Toro
Sarah Michelle Gellar
Jennifer Aniston
Tom Jones
Elisha Cuthbert
Candice Bergen
Cybill Sheperd
Don Johnson
Hale Berry
Carmen Electra
Michelle Williams
Ed O'Neill
Lisa Kudrow
Christian Slater
Poppy Montgomery
Juliette Lewis
Cuba Gooding, Jr.
Henry Winkler
Matt Leblanc
Fred Savage

Yanina Wickmayer
RJ Roberts, Nobel prize winner

2 comments:

  1. haios, mr. postman ăsta
    ar trebui să-i dai adresa ta de mail...

    ReplyDelete
  2. autograph-coadă-de-măgar-dontbend-dot-com, cine n-o stie?

    ...si nu mai mustăci acolo, motane!

    ReplyDelete